Complaint: Barst in het scherm

user-185247 on 24 June 2013 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik hadden begin deze week mijn telefoon ingeleverd, aangezien de telefoon niet meer kon opladen. Telefoon was ingeleverd zonder enige barst er in.

Wat bleek nou.. op 20-06-2013 werd ik gebeld door belcompany en ze zeiden dat de telefoon niet onder de garantie valt, omdat er een barst op de scherm zit. ik geloofde hem niet, want ik heb mijn mobiel barstvrij ingeleverd. er zaten 1 of 2 kleine krasjes, maar geen barst! Ik heb de mobiel barstvrij zelf aan een medewerker van Belcompany in Boxmeer overhandigt en dan krijg ik te horen dat er een barst in de scherm zit!. Ik weet niet of het door een van de medewerkers is gebeurt of tijdens het opsturen van de mobiele telefoon, maar ik ben er zeer ontevreden over. Tenslotte kreeg ik van de filiaalmanager te horen dat er reparatiekosten ondervallen en dat was 188 euro!! De mobiele telefoon zelf is niet eens 188 euro waard, dus ik vind dit volklare onzin, terwijl dit niet eens mijn schuld is.

Desired solution:

Ik wil gewoon dat mijn Telefoon gerepareerd word zonder enige kosten erbij.~het gaat om de Samsung galaxy SII Het is niet mijn fout dat de telefoon kapot is en dan moet ik uit mijn eigen geld de reparatiekosten betalen, terwijl ik de telefoon barstvrij heb ingeleverd!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

We zullen dit toestel kosteloos voor u laten repareren.

Excuses voor het ontstane misverstand.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of