Complaint: STOELRESERVERING

user-61434 on 23 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik en mijn vriend hadden een reis geboekt naar Las Vegas. Wij hebben € 22 per persoon moeten betalen om een stoel te reserveren voor zowel de heen als terugreis.
Toen we op de terugvlucht het vliegtuig in stapten, waren onze stoelen bezet. Na netjes aangegeven te hebben dat dit onze betaalde stoelen waren, stonden de mensen niet op. Ze gaven aan dat ze eruit moesten in Los Angeles, waar we een tussenlanding zouden maken, daarna konden wij ergaan zitten. Ik wilde hiermee naar de stewardess lopen maar toen werd omgeroepen dat het vliegtuig zou vertrekken en de reis naar LA met vrije stoelkeuze was.
Wij hadden een reis van 12 uur voor de boeg en wilde dan ook gaan slapen. Wij konden niet op onze betaalde stoelen zitten, waardoor we verplicht waren tot LA te wachten tot we eindelijk konden installeren op onze stoelen en eindelijk konden slapen! ik vind dit belachelijk. Ik heb niet voor niets een stoelreservering gedaan van te voren. Dan vind ik het fijn alsik er ook vanaf de vertrektijd mag zitten. Nu konden we erpas gaan zitten na de tussenlanding, de kussens en dekentjes waren gebruikt door die mensen en het afval was nagelaten. Nou bedankt Arke daar betaal je dan € 44 voor!

Desired solution:

Dat Arke ons tegemoet komt en de stoelreservering terugbetaald en dit in het vervolg serieus neemt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

All complaints of