Complaint: 24/7deals bikini

user-185509 on 24 June 2013 about Marktplaats in category Websites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb op 21 mei 2013 een bikini via marktplaats bij 24/7 deals besteld en direct betaald. Deze zou ik op 11 juni binnen krijgen, maar heb de bikini tot op de dag van vandaag nog steeds niet binnen. Ik heb de aanbieder 3 keer gemaild dat ik een klacht heb maar 24/7 deals vind het niet nodig hierop te reageren. Toen ben ik via marktplaats gaan proberen, daar geef ik duidelijk aan dat ik na meerdere malen contact heb proberen te zoeken ik geen reactie krijg. Marktplaats geeft mij als reactie dat ik via de mail moet proberen contact te zoeken… 2 dagen later krijg ik van marktplaats een mini enquete over hoe mijn vraag was behandeld,ik gewoon gereageerd dat ik geen voldoening had aan hun antwoord omdat 24/7 deals niet reageert via de mail. Ook hier krijg ik verder geen reactie op.

Desired solution:

Dat mijn geld per direct terug word gestort op mijn rekening, ik had de bikini nodigvoor het weekend van 14, 15, 16 juni dus ben al genoodzaakt geweest een andere te halen. Dus als nog de bikini verzenden heeft geen zin. Ik wil mijn geld terug!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Marktplaats

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Marktplaats to pickup complaint

All complaints of