My complaint:
Midden in de nacht een mail met de melding dat databundel is overschreden. Ondanks het snel uitschakelen van de 3G functie toch omhoog gaande kosten voor het gebruik van databundel.
Contact opgezocht met Simyo via 08000232300. Hier gaven ze aan dat de gegevens op mijn simyo pas enige tijd later synchroon liep met de werkelijkheid. Kon 2 dagen! duren. Dus het mailtje is overbodig, want de kosten zijn ondertussen toch al opgelopen.
Aangegeven dat dit geen manier van service is naar de klant toe. Doodleuk geven ze aan dat het in de voorwaarden staat. Wat overigens niet waar is.
Het enige wat ik overigens doe met mijn Iphone is een app om het nieuws te volgen en een app om mijn belbundel in de gaten te houden 🙂
Desired solution:
- Simyo moet kijken naar een oplossing om de gegevens via mijn simyo sneller te publiceren en niet simpel zeggen dat het 2 dagen kan duren voor we de werkelijkheid kunnen zien.
- Als goedmaker de kosten voor deze maand kwijtschelden. Ik ga toch mijn databundel uitzetten hierna.