Complaint: wijgeren abonnement

user-186004 on 26 June 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb net 3 abonnementen afgesloten bij you fone, één is geweigerd via credit cheque, ik moest eerst navragen waarom het abonnement geweigerd was. Daar ging 8 dagen overheen.Ik had geen registratie volgens credit cheque en moest dus mijn abonnement opnieuw aanvragen.Na 3 kwartier aan de telefoon gezeten te hebben, ben ik op de juiste afdeling. Er werd mij gezegd dat de aanbieding niet meer geldig was. Pech dus.Ik zei: door jullie fout loop ik mijn aanbieding mis.
De telefonist(overigens heel aardig) ging het nog even navragen of het toch niet mogelijk was.
toen kwam hij met de mededeling: Ik heb het nog even nagevraagd, maar de reden van weigering is dat er per adres niet meer dan 2 abonnementen mogen worden afgesloten. Dit i.v.m. het risico? Welk risico?
Mijn gezin bestaat uit 4 personen, heb nergens iets gevonden over het afsluiten van meer dan 2 abonnementen. En hou er niet van onterecht benadert te worden door Credit Cheque.
Volgens mij word ik gewoon afgescheept.

Waarom word ik door een onafhankelijk bedrijf benadert als de reden is dat je maar 2 abonnementen mag afsluiten.

Desired solution:

Met het alsnog afsluiten van mijn aangevraagde abonnement voor de aanbiedings prijs.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Youfone.nl posted

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Aan de afwijzing kan helaas niets worden gedaan. Klant kan later nogmaals het abonnement proberen af te sluiten.

All complaints of