My complaint:
Ik heb net 3 abonnementen afgesloten bij you fone, één is geweigerd via credit cheque, ik moest eerst navragen waarom het abonnement geweigerd was. Daar ging 8 dagen overheen.Ik had geen registratie volgens credit cheque en moest dus mijn abonnement opnieuw aanvragen.Na 3 kwartier aan de telefoon gezeten te hebben, ben ik op de juiste afdeling. Er werd mij gezegd dat de aanbieding niet meer geldig was. Pech dus.Ik zei: door jullie fout loop ik mijn aanbieding mis.
De telefonist(overigens heel aardig) ging het nog even navragen of het toch niet mogelijk was.
toen kwam hij met de mededeling: Ik heb het nog even nagevraagd, maar de reden van weigering is dat er per adres niet meer dan 2 abonnementen mogen worden afgesloten. Dit i.v.m. het risico? Welk risico?
Mijn gezin bestaat uit 4 personen, heb nergens iets gevonden over het afsluiten van meer dan 2 abonnementen. En hou er niet van onterecht benadert te worden door Credit Cheque.
Volgens mij word ik gewoon afgescheept.
Waarom word ik door een onafhankelijk bedrijf benadert als de reden is dat je maar 2 abonnementen mag afsluiten.
Desired solution:
Met het alsnog afsluiten van mijn aangevraagde abonnement voor de aanbiedings prijs.