Complaint: Hoezo DOEN

Liesje on 06 November 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ook ik heb een klacht over de NEM, nadat ik benaderd was door een zeer aggresieve verkoopster van de NUON die mij ongevraagd een contract toestuurde, welke ik overigens direkt retour gestuurd heb met een groot kruis, waarna er dan ook een brief volgde dat dit onterecht was en klant zou blijven bij mijn huidige leverancier (NEM), deze stuurde mij echter als “dank”een eindafrekening, waarop ik gebeld heb en een zeer vriendelijke medewerkster mij geruststelde me de woorden “maakt u zich geen zorgen verscheur die rekening maar” helaas kwamen er vanaf toen steeds herrinneringen etc.
Bellen is bijna een dagtaak en als je denkt het opgelost te hebben komt er weer een herinnering, ik wordt zo moe van die mensen, niemand weet iets, je kunt niet doorverbonden worden, terugbellen doen ze niet etc. etc.
Kortom het is een zooitje, maar overstappen naar een andere maatschappij durf ik ook niet, ik ben bang dat ze allemaal hetzelfde zijn.
Ik wacht nog op antwoord van de NEM, maar ik ben bang dat ik dan heeeeeeeel lang kan wachten

Message from NLE

14 years ago - Beste Liesje, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

All complaints of