Complaint: wachten op onderbox

user-186091 on 29 June 2013 about Woonsquare in category klachtmelden, Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 10 – 4 hebben wij een boxspring gehaald op 10-4 hebben
via de telefoon klacht in gediend dat de onderbox niet goed is. Op 2 -5 is monteur geweest om tekijken en heeft met spoed nieuw besteld. Maar met spoed duurt nu al 2 maanden.
Waarom duurt het zolang dat er iets geleverd wordt Wij hebben
ook al verschillende keren gebeld naar Nijmegen.Ze zeggen de hele tijd dat wij gebeld worden,maar wij horen niks van jullie.

Desired solution:

Dat wij willen dat het bed gemaakt wordt zo snel mogelijk
of ons geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Nieuwe onderboxen zijn inmiddels bezorgd.

All complaints of