Complaint: Abonnement

user-186237 on 27 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 18 juni heb ik schriftelijk mijn abonnement opgezegd m.i.v. 1 augustus.
Tot op heden heb ik geen bevestiging ontvangen. Tijdens telefonisch contact werd mij verteld dat het wel 3 tot 4 weken kan duren voordat ik een schriftelijke bevestiging krijg. Men kon ook niet nagaan of mijn brief was ontvangen! Raar, toch? Ben benieuwd of KPN zal stoppen met het incasseren van de automatische incasso.

Desired solution:

Bevestiging over het beëindigen van mijn abonnement.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of