My complaint:
bij aankomst in dit hotel niet de geboekte kamer beschikbaar
om 23.30in het hotel aangekomen maar genoegen nemen met voordeelkamer anders dan maar naar het andere hotel van hun
heb ik geweigerd balie personeel gevraagd bel de hostes maar op deze weigerde te komen na veel strubelingen om 0.200 nog een kamer gekregen met de mededeling morgen een andere kamer
het balie personeel is vrij onbeschoft je bent totaal niet in beeld de andere dag hostes aanwezig in hotel voor oplossing zou de zelfde dag naar ons terug bellen na 1 week
zelf maar contact met haar opgenomen als je nu geen contact met ons op neemt dan fax ik naar arke nederland voor de ellende hebben wij een taart aangeboden gekregen met het verzoek teken u het klachten formulier voor nederland ze heeft ons misleid teken hier voor de klacht af te handelen
dan kunt u in nederland de klacht deponeren bij arke wel opde verkeerde regel uit coulanze bood arke hellevoetsluis
50euro aan bij de volgende boeking aan dit heb ik geweigerd
de gang van zaken ik boek niet meer bij arke
Desired solution:
dit antwoord ligt bij arke