Complaint: Mindervalide

user-186660 on 29 June 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij stoelreservering toch weer in rij moeten aansluiten omdat de rolstoel apart gelabeld moest worden.
Van te voren geprobeerd alles zo goed mogelijk te regelen extra kosten voor gemaakt wat achteraf overbodig bleek te zijn.
Door grond personeel van Schiphol er tussen uitgehaald en doorgang verleend.
Dit was volgens personeel arke niet mogelijk.

Desired solution:

Dat er bij volgende reserveringen van mindervalide mensen er beter op toegezien word dat deze mensen beter begeleid worden door personeel van arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 18 juli 2013 een schriftelijke reactie gegeven aan de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of