Complaint: Hotel Vogue Bodrum was niet af.

user-186940 on 01 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij zijn op 4 juni met z’n tweeën voor een reis van 10 dagen naar hotel Vogue in Bodrum gegaan.
Gezien de prijs mag je hier een uitstekende locatie en verzorging verwachten.
Bij aankomst zag je meteen dat er nog vele werkzaamheden gedaan moesten worden en dat het nog wel enige tijd zal duren voor het hotel met al zijn faciliteiten klaar is.
Als het hotel eenmaal klaar is zal het zeker een van de mooiste locaties zijn.
Maar het was niet klaar, het aquapark was nog een groot bouwwerk en men kon hier dan ook geen gebruik van maken.
Ook zouden er diverse speciale restaurants zijn, zoals japans, grieks, italiaans , libanees en mexicaans.
We moesten constateren dat geen enkel speciaal restaurant open was, alleen het hoofdrestaurant was open en de chef kok was nog niet aangesteld, zodat ook hier het eten niet van die kwaliteit was die je op zo’n luxe resort mag verwachten.
We mogen toch veronderstellen dat uw reisbureau op de hoogte moet zijn van de situatie ter plaatse, zodat men de klant kan informeren en een andere reis kan aanbieden.
Vip Selection uit Belgie heeft zijn klanten geïnformeerd en de keuze gelaten te annuleren, iets anders te kiezen of te accepteren en Thomas Cook uit Engeland heeft zijn klanten zelfs naar een ander hotel geboekt.
Dit hebben we ter plaatse gehoord van gasten.
Als wij door u geïnformeerd zouden zijn omtrent de situatie in het Vogue hotel, zouden we zeker een ander hotel hebben gekozen.
Wij hebben echter niets van uw organisatie gehoord en mochten dan ook verwachten dat alles oke was.
Wij maken op onze vakanties graag gebruik van de speciale restaurants, omdat je daar toch een andere service geniet en ook een betere maaltijd krijgt aangeboden.
We weten dat je voor deze speciale restaurants extra moet betalen, maar dat is voor ons geen probleem.
Het probleem was dat er helemaal geen speciale restaurants waren en wij alleen gebruik konden maken van het hoofdrestaurant.
Om eens echt uit te gaan eten moesten we dus naar Bodrum gaan en voor ons was dit gemis echt een grote tegenvaller.
Het hotel was maar zeer matig bezet, ongeveer 400 gasten, en dat was ook te merken aan de sfeer en de animatie, ‘s avonds in de disco 5 tot 6 mensen, niet echt gezellig.
Nee, we kunnen niet zeggen dat deze vakantie ons datgene gebracht heeft wat we verwacht hadden en we gaan er dan ook vanuit dat u ons gaat compenseren voor deze gemiste zaken. We hebben een aanzienlijk bedrag betaald maar zeker niet gekregen wat was aangeboden.
We verwachten van u spoedig een reactie te mogen ontvangen.

Desired solution:

Wij verwachten een compensatiebedrag retour te ontvangen voor de faciliteiten die het hotel niet kon bieden en waarvoor we wel betaald hebben.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 31 juli 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of