Complaint: Waardeloos

user-186951 on 01 July 2013 about Sunparks in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Weekend geboekt 28-6-2013 huisje nr 548.
Eenmaal aangekomen in het huisje viel ons al op dat de hele vloer smerig was van de modder, ook mede omdat er geen mat voor de deur ligt. al onze spullen in het huisje gezet en begonnen met uitpakken. aangekomen op de eerste verdieping kwamen de vliegende mieren ons tegemoet. oftewel bovenste verdieping maar niet gebruiken. deze klacht gemeld bij de receptie maar helaas geen reactie. zelf met de stofzuiger aan de slag gegaan om de mieren op te zuigen met een stofzuiger die niet zuigt. zaterdagmiddag weer naar de receptie gegaan om de klacht wederom te melden, na tien minuten stond er iemand om de vliegende mieren te bestrijden. zaterdagavond na een bezoek aan het zwembad een bad genomen in een zeer achterstallige badkamer, na het sluiten van de badkraan brak zelfs een tegel die vervolgens een snee veroorzaakt op mijn knie. overige klachten: koelkast werkt niet naar behoren plassen water onder in, waterkoker werkt niet, huisje erg smerig.
zulke huisjes mogen gewoon niet meer verhuurd worden.

Desired solution:

geld retour. nieuw weekend in een goed park met net huisje

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Sunparks about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Sunparks

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Sunparks posted

Sunparks

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 2 juli jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Sunparks. De gast heeft een cadeaubon ontvangen die geldig is voor een volgend verblijf.

All complaints of