11 years ago - Beste Nes1982,
Wat vervelend dat u zo verrast werd door hoog internetverbruik. Helaas mogen en kunnen wij niet registreren waaraan u zoveel data hebt verbruikt. Wij krijgen alleen door wanneer en hoeveel het is geweest. De oorzaak is daarom voor ons moeilijk te achterhalen. Wellicht heeft er een update van uw toestel plaatsgevonden. Ook kunnen er problemen met uw wifi-verbinding zijn geweest waardoor uw internetverkeer via het netwerk is gegaan, zonder dat u zich daar bewust van was. Hoe vervelend het ook is dat dit onbedoeld was, het verbruik heeft plaatsgevonden en kunnen we dus helaas niet vergoeden. We kunnen wel meedenken om onverwacht dataverbruik in de toekomst te voorkomen. Op ons forum bespreken we veel tips, o.a. hoe de telefoon in te stellen zodat deze zo min mogelijk data verbruikt via het netwerk: https://forum.simyo.nl/internet-62/tips-om-onverwachts-data-verbruik-voorkomen-11938/ of hoe het kan komen dat er veel data wordt verbruikt terwijl u dat niet verwacht: https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/
We hopen dat u in de toekomst niet meer zo hoeft te schrikken.
Vriendelijke groet,
Simyo webcare
Simyo.nl/forum