My complaint:
hallo…
ik hehb een jaar gelden een abonnement afgesloten voor 1 jaar (250 min+500mb internet)ik had een aanvraag gedaan met nummer behoud,maar dat kon niet dus heb ik een simkaartje gekregen met een nieuw nummer dat was dus ook mijn abonnement.
ik heb hem geactiveerd en alles was klaar dacht ik.na 5 dagen kreeg ik een 2e simkaart
met me ouwe nummer die ik niet meer wou dus heb gebeld en meneer zij ik kon hem weer terug sturen en dan kwam het allemaal wel goed .zo gezegd zo gedaan
nu na bijna een jaar is mijn abonnement bijna afgelopen en wil overstappen maar nu zeggen jullie dat ik een abonnement heb lopen van 36 maanden wat helemaal niet kan. ik heb weer gebeld naar jullie en meneer heeft op mijn youfone de 36 maanden veranderd naar 12 maanden met een verkeerd nummer er ook nog is bij en zij dat het nou goed was.maar tot op heden is er nog helemaal niks goed wand er wordt gezegd dat ik nog een abonnement heb tot 2015
Desired solution:
ik zou graag willen dat mijn verkeerde nummer van mijn youfone wordt gehaald en dat mijn abonnement gewoon af kan lopen op de gecontracteerde datum van dit jaar
wand ik weet nu al dat ik na mijn contract datum toch door betaal omdat jullie geld van me rekening zullen halen.
help me alsjeblieft wand weet hier echt geen raad meer mee en bellen naar jullie helpt ook niet