My complaint:
Op 28-05-2013 heb ik bij kpn een abonnement afgesloten (Glasvezel InternetPlusTV Instap) Allemaal niks mee aan de hand. Totdat ik online wel gaan gamen met mijn consoles (de reden dat ik internet heb aangeschaft). Dit werkt gewoon niet, er blijkt een instelling in het router te zitten die dit tegen houd. Na wat heen en weer te mailen met kpn kreeg ik eerst een zogenaamde oplossing (had al vermeld in de mail dat ik dat zelf al had geprobeerd en dat het niks had uitgehaald). Ik moest wat instellingen in het router gaan veranderen. Maar dit had het alleen maar slechter gemaakt. Dus ik had weer naar kpn gemaild en nu kreeg ik het antwoord dat ze niks voor mij konden betekenen en ik maar op het forum moest kijken. Ook daar staan alleen oplossingen die niet werken. Kpn vermeld ook helemaal nergens dat online gamen via hun als provider erg veel problemen kan opleveren of gewoon helemaal niet werkt! Als ik dit had geweten was ik namelijk niet bij kpn gegaan.
Desired solution:
Ik wil onder mijn abonnement uit zonder mijn contract te moeten afkopen! Ik betaal nu een hoop geld voor iets wat gewoon niet naar behoren werkt!