Complaint: Fa-med weigert een correct nota te sturen

user-187320 on 03 July 2013 about Fa-Med B.V. in category Incassobureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Door een foutieve nota is er teveel gedeclareerd bij mijn ziektekostenverzekering door Fa-med. De nota is inmiddels teruggedraaid door de tandarts, maar fa-med weigert een correcte nota te sturen, waardoor ze ruim eur 110 teveel in rekening brengen. Tevens weigert Fa-med contact op te nemen met de ziektekostenverzekering die heeft toegezegd dat ze nog meer gaan vergoeden. Telefonisch overleg resulteert in het neer gooien van de telefoon door Fa-med. Ze blijven zeggen dat ik een foutieve nota moet betalen.

Desired solution:

Een goede en gecorrigeerde nota waarbij de vergoedingen door de ziektekostenverzekering correct zijn weergegeven.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Fa-Med B.V. about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Fa-Med B.V.

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - Wij hebben u gesproken en we zijn in afwachting van informatie van andere partijen. Zodra wij antwoord hebben ontvangen nemen we opnieuw contact met u op. Met vriendelijke groet, Famed

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Fa-Med B.V.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Fa-Med B.V. posted

Message from Fa-Med B.V.

11 years ago - In navolging van uw klacht, hebben wij een aantal malen contact met u opgenomen. We hebben uw klacht afgesloten. Mochten er nieuwe ontwikkelingen zijn dan nemen we opnieuw contact met u op.

All complaints of