Complaint: bedrijf beweerd dat er geen betaling is gedaan

user-187350 on 06 July 2013 about Mister Auto Webshop in category Internetshops - Auto's en auto onderdelen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb onderdelen besteld en met ideal betaald.
volgende dag kreeg ik een mail met mededeling dat ik mijn bestelling moet betalen ik heb met mijn bank gebeld of er iets mis is gegaan met de betaling maar het bedrag is overgeschreven van mijn rekening.
ik heb gebeld met mister-auto zonder resultaat. ik heb een koppie van transactie gemaild. ik kreeg geen reactie terug.
ik heb nog een keer gemaild met de vraag waarom krijg ik geen reactie weer niks terug. ik heb overigens hoog telefoon kosten gemaakt aangezien klantservice een 0900 nummer is maar liefst 80 eurocent per min plus kosten provider.
6 dagen na mijn bestelling heb ik besloten om een klacht in te dienen.

Desired solution:

mijn geld terug plus bel kosten die ik gemaakt heb om achter mijn geld aan te gaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Mister Auto Webshop about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Mister Auto Webshop to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Mister Auto Webshop

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Mister Auto Webshop

Message from Mister Auto Webshop

11 years ago - Beste heer El Ouali, Hartelijk dank voor uw bericht. Volgens onze gegevens is de betselling reeds aan u geleverd. Ter compensatie worden de transportkosten aan u terug gestort. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

All complaints of