My complaint:
Met enige verbazing ontvingen wij een aanbieding waarin werd geschreven dat ons laatste bezoek ons waarschijnlijk nog vers in het geheugen lag. Nu dat lag het zeker. Je op en aanmerkingen kenbaar maken bij het park en op de website heeft helemaal geen zin, er komt een standaard mailtje terug. “jammer dat u het niet naar de zin heeft gehad. Mijn man is zwaar hartpatiënt, reden dat wij tegenwoordig wat dichterbij huis blijven. Dit was zijn verjaardagscadeau. Nu eens naar Parc Sandur…dachten wij i.p.v. de Huttenheugten die altijd goed is. Nu hadden wij dit maar niet gedaan. Het VIP huisje was vies.
Plukken vuil en stof op de grond
Pils doppen op de grond.
de beneden WC stonk naar oude urine
de boven WC had een vieze wc bril aan de binnenkant ( zien ze toch niet)
in de hal werden mieren veldslagen geleverd en er lag een vieze oude lokdoos.
De beloofde handdoeken moesten wij zelf gaan halen
De houder in de koelkast was stuk ( is vervangen)
Lichten waren stuk.
Maar eerlijk is “braaf” de broodjes werden iedere dag samen met de krant netje geleverd. Ik moet hard werken om alles in goede banen te laten verlopen. Mijn man heeft het zwaar met zijn afnemende gezondheid. Dus wat is nu leuker dan een fijn weekje er tussen uit? Het trieste vind ik nog dat er niets met je klacht word gedaan
Vriendelijke groet, Karin de Heer.
Desired solution:
Dat mogen jullie zelf invullen.