Complaint: Een niet fris huisje

user-187483 on 04 July 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Met enige verbazing ontvingen wij een aanbieding waarin werd geschreven dat ons laatste bezoek ons waarschijnlijk nog vers in het geheugen lag. Nu dat lag het zeker. Je op en aanmerkingen kenbaar maken bij het park en op de website heeft helemaal geen zin, er komt een standaard mailtje terug. “jammer dat u het niet naar de zin heeft gehad. Mijn man is zwaar hartpatiënt, reden dat wij tegenwoordig wat dichterbij huis blijven. Dit was zijn verjaardagscadeau. Nu eens naar Parc Sandur…dachten wij i.p.v. de Huttenheugten die altijd goed is. Nu hadden wij dit maar niet gedaan. Het VIP huisje was vies.
Plukken vuil en stof op de grond
Pils doppen op de grond.
de beneden WC stonk naar oude urine
de boven WC had een vieze wc bril aan de binnenkant ( zien ze toch niet)
in de hal werden mieren veldslagen geleverd en er lag een vieze oude lokdoos.
De beloofde handdoeken moesten wij zelf gaan halen
De houder in de koelkast was stuk ( is vervangen)
Lichten waren stuk.
Maar eerlijk is “braaf” de broodjes werden iedere dag samen met de krant netje geleverd. Ik moet hard werken om alles in goede banen te laten verlopen. Mijn man heeft het zwaar met zijn afnemende gezondheid. Dus wat is nu leuker dan een fijn weekje er tussen uit? Het trieste vind ik nog dat er niets met je klacht word gedaan
Vriendelijke groet, Karin de Heer.

Desired solution:

Dat mogen jullie zelf invullen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 4 juli jl. werd er een e-mail gestuurd naar de gast door het Webcare Team van Center Parcs. De gast heeft een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf.

All complaints of