Complaint: Folderaanbieding pampers 2+1 gratis

Maatje1401 on 08 July 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ben bij de makro geweest voor actie van pampers 2 megadozen per doos zit 2 pak in plus 1 megadoos gratis.
Er staat 3 doos incl btw 65,32 met een * erboven. Staat er onder vermeld dat er bij de kassa op het totaal bedrag 34% eraf gaat.
Per pak betaal je nu 10,88 euro

Zoals ik het dus reken haal je 4 pakken is dus twee doos en krijg je twee pakken dus 1 doos gratis 4x 10,88= 43,52 euro en 1 doos a 21,76 gratis

Kom ik bij de kassa moet ik voor 9 dozen 195,95 betalen.
Dus dat is 65,32 voor 3 dozen.
Dus ze rekenen gewoon 3 dozen af, dan is het toch geen actie van 2+1 gratis.
Dit is hoe het in de folder staat.

Nu hoe het op internet staat.
1 megadoos pampers korting normaal 26,99 nu voor 17,99 zonder btw. + btw 21,76
Dus koop je twee megadoos pampers krijg je er 1 gratis, mijn berekening.
Twee doos a 21,76 is €43,52 en 1 doos gratis a €21,76.

Reken ik af bij de kassa berekenen ze per doos 26,99 ipv 17,99 zonder btw. Incl btw 21,77
Dus 9 x €26,99= 242,91 en dan halen ze er 34% af € 82,60 Kom je idd op 3 doos €65,32
Dan is die 3 de doos dus niet gratis.
Ik ben het er dus met de prijs niet eens met hoe het in de folder en internet staat.
En vind ook dat ik €21,76 per 3de doos terug zou moeten krijgen.

Bij makro hadden ze in de folder moeten vermelden dat die € 65,32 al zo berekend is dat die 34% er al af was en niet zo er neer zetten met * dat dat bij kassa 34 % af gaat van €65,32
Nu denken mensen inclusief ik dat je dus 44 euro moet betalen voor 3 dozen.

Kan ik hier wat mee, want het is heel onduidelijk en ik vind dat ik in mijn recht sta om geld terug te krijgen voor die 3 dozen.

Met vriendelijke groet Manon Maat

Desired solution:

Ik heb 9 dozen gehaald dus zou ik er 3 gratis moeten krijgen.
3 x geld terug á 21,76

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geinformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of