Complaint: Verhogen bundel

yohoost on 10 July 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een 500 min bundel, die deze maand na 10 dagen al op is, vanwege onverwacht drukke werkzaamheden, die minstens de hele maand duren. Ik wil daarom mijn bundel verhogen tot het maximum, maar dat kan pas tegen het einde van de maand. Omdat ik verwacht minstens nog 500 minuten te bellen, betekent dat 500 x EUR 0,31 (het buiten- bundeltarief) = EUR 155 aan extra minuten, buiten de normale kosten. Navraag bij de helpdesk leverde mij het antwoord op: ‘Het is ABSOLUUT UITGESLOTEN’ nu uw bundel te verhogen’. Ik vind dat volstrekt onacceptabel. De bundelsystemen bestraffen klanten die meer willen afnemen – in mijn wereld zijn dat klanten die je moet koesteren.

Desired solution:

Er zijn wat mij betreft 2 mogelijkheden: per direct upgraden naar maximum bundel of per direct abonnement beeindigen en nummer porteren naar een nieuwe.

Als compromis kan ook: bundel nu verlagen naar absolute minimum, en beeindiging per december as (normale contractperiode) Dan laat ik het abo gewoon doorlopen, gebruik ik het niet en neem ik direct een nieuw abo bij een andere provider.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

11 years ago - Beste heer/mevrouw, Wij begrijpen dat het vervelend is dat u het wijzigen van uw bundel niet per direct mogelijk. U wilde in de maand juli uw bundel per direct verhogen. Het is helaas technisch niet mogelijk om per direct uw bundel aan te passen. Op de factuur van de maand juni heeft u betaald voor de abonnementskosten voor de maand juli. Het per direct laten ingaan van een bundel wijziging zou zorgen voor incorrecte facturen. Vriendelijke groet, Simyo webcare simyo.nl/forum webcare@simyo.nl

All complaints of