Complaint: A. Scholte

user-188505 on 11 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had ooit inbel internet van KPN, werd door KPN benaderd dat er sneller internet verkrijgbaar was. Dat wilde ik wel, dus moest ik oude internet opzeggen, als dit afgesloten was zou het nieuwe aangesloten worden…. oude is afgesloten, wat denk je dat nieuwe internet kan helemaal niet bij mij. Dus dan het oude weer terug? nee, dat kan ook niet want dat verkopen we niet meer. Oplossing was dat met een paar jaar het netwerk zo uitgebreid zou zijn dat er ook bij mij ( tussen Amstelveen en Uithoorn ) internet mogelijk was.
De transportleiding van glasvezel loopt nota bene door mijn tuin, maar het internet heb ik nog steeds niet, ondanks talloze aanvragen elk jaar weer!

Desired solution:

Ik wil best extra betalen om internet aan te laten sluiten, ik wil gewoon kunnen internetten in mijn huis, inmiddels mag ik vaak thuis werken, en alles moet dan vis een dongel, die vaak ook traag is, ik wil dus gewoon normaal internet aangesloten hebben bij mij thuis. Mijn buren naast en tegenover mij hebben overigens wel gewoon internet via KPN!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of