My complaint:
Eind december bestelde ik bij Woonsquare een relaxstoel die ik wilde gaan gebruiken in een nieuw te starten praktijk.Met twee andere personen heb ik het gemak van de stoelen geprobeerd en voor 999,- euro een stoel besteld die aan alle eisen voldeed. Levertijd: 10 tot 12 weken. Pas eind mei werd de stoel geleverd. Helaas voldeed die stoel niet aan de eisen: het hoofdgedeelte was niet recht, maar geknikt (wat voor mijn praktijk totaal onbruikbaar is). Omdat ik aanvankelijk dacht aan een montagefout, is er uiteindelijk begin juli een monteur gekomen. Die constateerde dat het geen montagefout was, maar dat dit bij het model hoorde. In de winkel is dus een andere stoel genoteerd dan ik bij de verkoper besteld had. Als klant heb je geen idee wat die nummers op de bon betekenen en je gaat er van uit dat het goed zit. Niet dus! Ik zit nu met een voor mij totaal onbruikbare stoel. Nog gloednieuw, want ik kan er niets mee. Op mijn verzoek om hem om te ruilen, hoor ik niets meer. Woonsquare reageert gewoon niet meer op de klacht.
Desired solution:
In de winkel, die inmiddels anders ingedeeld is, staat nog steeds een stoel die veel lijkt op wat ik geleverd heb gekregen, maar dan met een rechte rugleuning. Eigenlijk dus de stoel die ik bij de verkoper heb aangegeven te willen kopen. Ik heb al voorgesteld om mijn stoel voor die stoel te ruilen en ik heb mij bereid verklaard om eventuele extra kosten te vergoeden.