My complaint:
De NS trein die om 21.14 zou moeten aankomen op Groningen CS is regelmatig iets te laat. De laatste keer donderdag 11 juli. De aansluitende trein van Arriva ricting Delfzijl vertrekt om 21.18. Dit is al krap als NS op tijd is. Ik mis bijna altijd de aansluiting. Gevolg bijna een uur wachten! Ik heb al verschillende keren geklaagd.
antwoorden waren:
conducteur in de NS-trein: daar kan ik niets aan doen
NS informatiepuntin Groningen:
1.U moet klagen bij Arriva
2. het is de schuld van Prorail
3. Het is de schuld van de provincie Groningen want Arriva krijgt een boete als ze niet op tijd rijden
4. U moet maar een half uur vroeger uit Duivendrecht, waar ik opstap, vertrekken
Arriva balie: NS moet te late aankomst melden. U moet klagen bij NS
Samenvatting: het gaat de bedrijven niet om de reiziger maar om het laten rijden van treinen.
Klacht bij loket van Arriva antwoord: we weachten als NS het doorgeeft
Klacht bij informatiepunt
. Klach vaankovan Elke week rijdt ik of op donderdag
Desired solution:
meer overstaptijd in Groningen