My complaint:
Mijn tante had vanwege haar vakantie te laat betaald en was haar internetverbinding geblokkeerd – niet eens de telefoon en TV – wat ook vreemd is. Dus elk scherm die je aanklikt (ook op je smartfone via WiFi) zie je dan een scherm dat je vanwege te late betaling bent afgesloten). Heb ik diezelfde avond nog betaald en zou na 24 uur alles voor haar weer voor elkaar zijn. We zijn echter 2 weken verder – na een 8-tal malen met de klantenservice achter het storingsnummer te hebben gebeld, met de belofte dat ze in een batch zou worden gezet zodat de volgende dag de verbinding weer ok zou zijn – is ze nog steeds niet aangesloten.
Bij navraag schijnen ze een softwarefout te hebben, die men niet aangepast krijgt. Dan kunnen ze toch de data desnoods handmatig met een query aanpassen en zo de zaak tijdelijk herstellen.
Dan vraag je je toch af hoe hoog de oplos-prioriteit is, als een storing al 2 weken staat. Ik wilde al met hun IT – functioneel beheer spreken voor wat meer diepgang, maar dat mocht niet.
Desired solution:
Dat men een inschatting maakt, wanneer het probleem is verholpen. Dat de getroffen klanten een brief thuis krijgen (je zal maar een webwinkel hebben). En dat dezer mensen tegemoet wordt gekomen voor het ongemak.