Complaint: Foute berekening en terugbetaling

user-188697 on 12 July 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kantoor Zwolle heeft een dossier op mijn naam overgenomen van Kantoor Arnhem.
Omdat een dame het dossier niet volledig beheerste heeft zij besloten dat de beslagvrijevoet is gehalveerd. Zij kon de gegevens niet in het dossier vinden en zonder mij daarvan op de hoogte te stellen heeft zij deze beslissing genomen.
Na veel heen en weer bellen en mailen heeft deze mevrouw de beslagvrijevoet weer terug gebracht tot wat het oorspronkelijk ook was! Eerst wilde zij het teveel betaalde niet terug storten maar door haar te wijzen op de wettelijke plicht daarvan heeft zij toegezegd dit alsnog te gaan verrekenen en terug te storten op mijn rekening. De bevestiging daarvan is gedateerd op 3 juli jl.
Gistermiddag en net een half uur gelden wederom contact gezocht om te vragen waar mijn geld blijft. Helaas er is nog niets overgemaakt mevrouw.

Als ik een afspraak maak met GGN betreffende een betaling dien ik mij daar aan te houden en anders heb ik een probleem. Waarom hoeft GGN zich niet aan regels te houden? Doordat zij niet aan mij betalen kan ik niet mijn volledige plicht voldoen aangaande huur e.d.
Waarom moet het zolang duren voordat GGN een tegoed uitbetaald? Zij hebben dit bedrag al meer dan 2 weken onterecht in hun bezit. Het is mijn geld …. En ik moet smeken of zij dat aub aan mij terug willen betalen ? Schande !!!!!

Desired solution:

Per direct mijn tegoed overboeken naar mijn rekeningnr. En een excuus brief met uitleg en verantwoording naar mijn verhuurder van de mevrouw in kwestie.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to GGN Tijhuis en Partners to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that GGN Tijhuis en Partners posted

Responded on 22 July 2013 at 16:32

Een deel van het geld is idd na heel veel gedoe op 18 juli bijgeschreven op mijn rekening nadat ik die ochtend met klem verzocht heb om een spoedbetaling!! Maar correcte verrekening met terugwerkende kracht is wederom afgewezen.

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Het onderhavige bedrag is aan betrokkene teruggestort. Door een fout van GGN heeft dit enige vertraging opgeleverd. Contact hierover heeft reeds met betrokkene plaatsgevonden.

All complaints of