My complaint:
Ik heb 3,5 maand geleden voor 289 euro een HTC Windows S8 gekocht. Helaas is er structureel een probleem met dit toestel. Het is nu 2 x weg geweest voor reparatie, heb de telefoon vrijdag 9 juli opgehaald en zondag 11 juli geconstateerd dat het wederom niet werkt. Slecht opladen, uitval en het geluid doet het niet waardoor mijn dochter niet kan bellen of gebeld kan worden. Ik heb gebeld met Belcompany, zij geven aan dat ik de telefoon nog maar een keer moet laten opsturen. Er wordt geen enkel alternatief geboden. De telefoon is niet te gebruiken en dat op zijn minst onhandig aangezien wij geen thuistelefoon hebben dus de mobiele telefoon echt nodig is. Ik had mijn 289,00 euro net zo goed weg kunnen gooien, dat had aanzienlijk minder frustratie opgeleverd. Het meest bizarre is nog wel dat Belcompany volkomen passief in het meedenken, een oplossing bieden. Ik kan me nog verplaatsen in het feit dat een telefoon een keer in de categorie maandag-morgen-product valt. Maar het onverschillige van Belcompany zorgt ervoor dat dit de laatste keer is geweest dat hier mijn geld is uitgegeven.
Desired solution:
Het aanbieden van passende oplossing.