Complaint: teveel berekend wederom

user-189314 on 17 July 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Kosten vallen binnen bundel echter er wordt voor de 2e maal euro 20 berekend de eerste keer wordt gecorrigeerd alleen terug storten duurt al langer dan 5 weken

Desired solution:

Crediteren en snel retour

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft reeds contact gehad met de klantenservice. De facturen zijn herberekend en het teveel betaalde bedrag zal worden gecrediteerd op de factuur in augustus.

All complaints of