Complaint: Koek aansmeren

user-189327 on 17 July 2013 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedendag mijne dames/heren, afgelopen maandagavond kocht ik bij uw station BP Lingenhorst een kop koffie a €1.50 en een reep chocolade a €1,75. Tezamen dus €3,25. De dienstdoende medewerker vond het echter ook nog nodig om mij een gevulde koek te laten kopen a €0,50 daar ik al een kop koffie had. Ik reageerde door te zeggen dat ik mij daar mateloos aan ergerde daar ik al €3,25 ad uitgegeven bij uw station, ik vond het eigenlijk ook al duur genoeg. Hierop kwam de medewerker met een oplossing. Als ik nu de reep chocolade NIET kocht kon ik de koek wel kopen. . . .!!! Gaat nu uw medewerker ook al uitmaken wat ik koop?? Volgens uw medewerker is hij verplicht om melding te maken van aanbiedingen. Dit vind uitermate irritant. Bij mij komt dat over dat BP nog meer geld uit mijn portemonnee wil peuteren. Het kan volgens mij niet anders zijn dat veel meer mensen zich hier mateloos aan ergeren.

Desired solution:

Heel simpel: "NIET MEER DOEN, MEE STOPPEN DUS!!!"

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about BP

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind BP to pickup complaint

All complaints of