Complaint: beslaglegging aangezien Tijhuis fout heeft gemaakt met versturen van mail

user-189562 on 18 July 2013 about GGN Tijhuis en Partners in category Deurwaarders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onlangs kreeg ik een aanmaning van tijhuis aangezien er nog een bedrag open zou staan voor zorgkosten (mij sowieso al volkomen onbekend aangezien alles betaald is en ik anders nooit had kunnen overstappen in januari) Tijhuis gaf aan dat ik een regeling kon treffen, in eerste instantie gingen ze niet akkoord omdat het bedrag te laag was. Toen werd er aangegeven 300 euro is mogelijk. Hiervoor zou ik volgens hun een mail hebben ontvangen op 21 juni jl. Deze mail heb ik nooit ontvangen en zij blijven volhouden van wel. Zelfs na het mail contact te hebben na gekeken en alles staat er op die dag geen mail in naar mij met een bijlage. aangezien ik volgens tijhuis niet had gereageerd hebben ze loonbeslag gelegd (ik heb zelf meerdere malen moeten mailen om reactie te krijgen, dit maakt hun denk ik niet uit)Ik vind dit absoluut een kwalijke zaak want ze schuiven een ander de schuld in de schoenen. Aan de telefoon werd ik door hun behandeld als een soort van leugenaar

Desired solution:

ik wil alsnog dat ze mij een formulier sturen naar het juiste adres en dat ik vervolgens zelf maandelijks naar hun overmaken middels de betalingsregeling.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to GGN Tijhuis en Partners about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to GGN Tijhuis en Partners to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by GGN Tijhuis en Partners

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Tijhuis doet er wel lang over. Vind dit uiterst vervelend, elke keer wachten en uiteindelijk bereik je niets, want ze weten niet waar het over gaat

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by GGN Tijhuis en Partners

GGN Tijhuis en Partners

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Betrokkene is op 25 juli per brief door GGN tekst en uitleg inzake de klacht gegeven.

All complaints of