Complaint: buschauffeur fraudeert

user-189616 on 18 July 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn zoon ging maandag 15 juli j.l. met een stel vrienden en vriendinnen naar de Nijmeegse vierdaagse met de bus van Grave naar Nijmegen om 20.30 uur. Hij wilde een kaartje kopen voor die busreis en betaalde met € 20,–.
De buschauffeur gaf hem € 4,50 wisselgeld retour, want hij dacht dat hij € 10,– had betaald. Mijn zoon zei, dat hij
€ 20,00 had betaald en dus te weinig had teruggekregen. Een vriend van hem zei ook dat hij gezien had dat mijn zoon
€ 20,– had gegeven. Ook enkele andere vrienden hebben dat gezien. De buschauffeur zei heel onvriendelijk: nu snel doorlopen en gaan zitten, want anders zet ik je de bus uit.
Mijn zoon heeft dus maar liefst € 15,50 betaald voor een retourtje (dagkaart).

Desired solution:

Als deze buschauffeur dit vaker doet dan heeft hij een riant inkomen naast zijn eigen salaris. Ik vind dat hij er op aangesproken moet worden. Dit gedrag lijkt nergens op.
Verder vind ik, dat er € 10,-- terugbetaald moet worden door Arriva. De getuigen willen wel verklaren dat het zo is gegaan.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of