Complaint: Onterecht gemaakte kosten niet retour

user-189704 on 19 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 16 mei 2013 vertrokken wij met vlucht OR365 vanaf Amsterdam naar Curacao. Wij hebben gekozen voor Comfort Class en hebben vooraf ingecheckt. Voor beide opties hebben wij extra kosten gemaakt (270 EUR voor comfort class, 42 EUR voor online inchecken). Bij aankomst op de luchthaven kregen wij te horen dat er een vervangend toestel klaar stond. In dit toestel was de optie comfort class niet aanwezig en ook de door ons gekozen stoelen waren niet beschikbaar. Het teveel betaalde bedrag zouden wij uiteraard terugkrijgen. Dit zou max 6 weken duren. Sindsdien hebben wij niets van Arke gehoord.

Desired solution:

Allereerst belachelijk dat Arke niet per mail bereikbaar is. Ik heb diverse keren contact opgenomen met de klantenservice a 0,15 EUR per minuut. Ook zonder resultaat.

Ik wil binnen 2 weken (dus uiterlijk 1 augustus 2013) het door ons teveel betaalde bedrag terug op mijn rekening. In totaal gaat het om 302 EUR.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 6 augustus een e-mail verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of