Complaint: Klacht wegens onvriendelijke benadering

user-189868 on 20 July 2013 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik moest vanmiddag in Utrecht bij het stadion tanken. Ik heb 35 liters getankt en gaf een medewerkster een bingo kaart om afgestempeld te worden. Ze gaf op een onvriendelijke manier aan dat het alleen bij 34 liters mocht afstempelen. Als ik meer ga tanken gaat ze het niet doen. Bij vorige tankbeurt gaf een andere collega aan dat het niet uitmaakte hoeveel ik ging tanken want hoe meer des te beter en veel auto’s hebben geen grote tank om precies te tanken. Deze medewerkster is op een onvriendelijke manier met een gemene lach te woord gestaan. Ik vond het niet prettig en heb haar mijn ingevulde kaart gegeven dat het niet meer van mij hoefde. Ze heeft mijn kaart ingenomen en bewaard.

Graag wil ik verheldering waarom ze op zo’n manier met een klant omgegaan? Graag wil ik ook weten waarom ik precies mijn tank moet invullen. Betekent dat ik de ene keer 34 en dan 65 precieze liters moet invullen? Als ik een kleine tank heb, moet ik het dan in een emmer meenemen? Graag een reactie.

Desired solution:

Schriftelijke uitleg en excuus van die ene medewerkster

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about BP

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind BP to pickup complaint

All complaints of