Complaint: vertraging

user-189878 on 21 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

De klacht is bij aankomst aan de balie werd mij medegedeeld dat er 2 uur vertraging is om dat het vliegtuig er niet op tijd kon zijn maar de vertraging duurde 3 uur en 15 minuten het gaat om vlucht OR 0615 28-6-2013 naar palma als nog met een ander vliegtuig.

Desired solution:

Met een geldelijke vergoeding.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Arke zecht een brief gestuurt te hebben op 21-7 is tot op heden niet bij mij aangekomen ik heb hier mijn vraagtekens bij ?????????????????

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 02 August 2013 at 14:47

Arke zecht in de brief dat het 2 uur en 17min was dat is niet waar het is 3 uur en 15 min ze kunnen wel zo veel zeggen ze willen gewoon niet toe geven want dat kost geld en daar gaat het ze om.het is dus niet afgesloten

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 21 juli een schriftelijke reactie verstuurd. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of