Complaint: Vliegen om 20.00 uur met twee jonge kinderen

user-190056 on 22 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben een vakantie van een week geboekt en vliegen nu pas om 20.00 uur. Dit betekent dat we pas om 23.00 Nederlandse tijd landen. Voordat je dan in je hotel bent is het dik na 0.00 uur en zijn we dus de eerste dag helemaal kwijt. We betalen deze dag wel en kunnen nergens gebruik van maken. Dit vind ik op een vakantie van een week en met twee jonge kinderen 2 en 6 echt niet kunnen. Eigenlijk vinden wij dat we op zijn minst recht hebben op een compensatie van de kosten maar nog liever zouden we een dag eerder vertrekken. Dit kan echter niet omdat ze dan de hele reis moeten annuleren. Wij hebben er geen probleem mee om een nachtje in een ander hotel te moeten overnachten maar dit kan allemaal niet geregeld worden.

Desired solution:

Een dag eerder vliegen en slapen in een ander hotel en daarna zelf naar de accommodatie zodat we toch deze dag kunnen benutten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Arke posted

Responded on 02 August 2013 at 09:29

Helaas hebben we alleen een brief gekregen met de mededeling dat ze er niks aan kunnen doen. Het was gewoon een standaardbrief. Heel erg jammer want we boeken al erg lang bij Arke. Als ze nu een waardebon of iets dergelijks hadden aangeboden was dit al een leuk gebaar geweest. Mij zijn ze kwijt als klant. En het antwoord dat ze op 22 juli een schriftelijke reactie hebben gestuurd kan helemaal niet want de brief was gedateerd op 29 juli!

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 22 juli een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of