Complaint: Geen service na diverse fouten door KPN, na order voor KPN compleet

user-180814 on 22 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hebben 22 mei 2013 een KPN compleet pakket aangevraagd bij KPN.
Wij hebben die dag 2 opzegbrieven ontvangen voor het opzeggen van televisie en telefoon provider per 8 juli.
8 juli zouden wij overgaan werdons medegedeeld.
Maar vervolgens 8 juli hadden wij helemaal niets van KPN.
Televisie was afgesloten door onze vorige provider en telefoon was al gezegd dat dat door zou lopen tot KPN het overnam.
Wij hebben 8 juli met KPN gebeld en die kon geen bestelling voor KPN compleet vinden.
Dus wij hebben het die dag wederom aangevraagd en zouden het nu 10 juli geleverd gaan krijgen. Maar weer niets gehoord, nu bleek het pakket te zijn geannuleerd omdat iemand van KPN ons vaste telefoonnummer een 5 teveel heeft gegeven.
Nu zou het 19 juli worden en bellen wij vandaag weer te controle, nu blijkt het ook niet 19 juli te kunnen en is er weer niets bekend.
Weer gebeld met KPN
Na meerdere fouten van KPN kon het KPN compleet pakket toch pas 31 juli ingaan ondanks alle pogingen van ons om service te ontvangen van KPN. KPN heeft blijkbaar geen service meer. Je besteld iets op 22 mei voor 8 juli en dat wordt gewoon 31 juli. Ook al zijn de telefoon en televisie abonnementen bij de andere providers wel al opgezegd per 8 juli. Elk ander bedrijf zou zorgen dat zij hun eigen fouten zo spoedig mogelijk oplossen, maar bij KPN moet dat dus blijkbaar 23 dagen duren. KPN heeft nooit contact met ons opgenomen over onze klacht en dat terwijl dat wel door verschillende personen beloofd was. Onze klachtenbrief van 2 kantjes vol is onderweg. Nu hopen op een spoedige en vooral nette afhandeling van de klacht. Maar ik moet zeggen dat ik er een hard hoofd in heb. Mocht dit nu wel goed gaa,n zal ik dit ook zeker wel hier vermelden.

Desired solution:

Een hele nette oplossing voor al het ongemak en helaas onnodige tijd die wij erin hebben gestoken om toch nog wat service proberen te krijgen van KPN. Wat helaas dus finaal is mislukt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of