Complaint: internetverbinding valt weg

user-190310 on 23 July 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Krijg bijna elke dag de volgende melding. “De verbinding tussen uw toegangspunt, router of kabelmodem en internet is defect”.

Work-around is het resetten van zowel de modem als router.

Desired solution:

Geen storing meer.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from Caiway Internet

11 years ago - Klant gebeld. Situatie omtrent de verbinding besproken. De Sitecom router verwerkt de verbinding verkeerd en doet een dubbele aanvraag. Advies gegeven aan de klant de router een fabriek reset te geven. Als dit niet werkt bij ons te melden. Met vriendelijke groet, Arjan in 't Hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Comment by poster of the complaint

11 years ago - Beste Arjan, Na het resetten van mijn router heb ik een paar dagen geen klachten gehad. Echter heeft gisteren weer dezeldfe issue plaatsgevonden. groet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Klant gebeld. Vanuit Caiway zien wij een probleem maar nog niet de oorzaak. Met de klant is afgesproken dat wij een modemmeet opstarten om de oorzaak naar boven te halen. Deze meet duurt maximaal 1 week. Met vriendelijke groet, Arjan in ‘t Hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - De modemmeet hebben wij terug. Deze laat signaal onderbrekingen zien. Vandaag de klant gebeld en de voicemail ingesproken. Er dient een monteursafspraak gemaakt te worden. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t Hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Responded on 16 August 2013 at 10:32

Ik ben het er niet mee eens dat de bevindingen van Caiway. Het probleem doet zich nog steeds voor.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Op 15 augustus is er een monteur geweest bij de klant. Deze heeft metingen gedaan en alle signalen zijn in orde gevonden.
Monteur heeft geen klacht ontdekt.
Vanuit Caiway hebben wij ook de verbinding bekeken en er is sinds 7 augustus geen onderbreking geweest vanuit Caiway.

Met vriendelijke groet,
Arjan ’t Hout

Caiway Webcare Team.

All complaints of