Complaint: Problemen met sneheid en poorten (tov gamen)

user-190572 on 25 July 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij hadden altijd een Ziggo aansluiting. Aangezien wij hier glasvezel in Marum(Groningen) kregen zijn wij overgestapt naar KPN. Het LEEK ons een goed en leuk idee met de interactieve tv erbij.
Zoals op hun site staat (korte citaat van wat zij zeggen): “ongestoord zonder haperen tv kijken en onbeperkt online gamen met parties chatten en alles erbij ZONDER dat het aan de snelheid ligt of wat dan ook.” (dit staat letterlijk op hun site www.kpn.nl/glasvezel vermeld). Nu Kregen wij netjes op tijd de apparatuur ed. aansluiten zouden wij zelf doen. Dit was zo geregeld MAAR de aanmeldgegevens misten, via een telefoontje met de klantenservice (die wel goed bereikbaar is) heb ik die ook gekregen… via de post kwamen die ongeveer 3 week te laat. Nu had ik alles klaar en bleek online-gamen (doe ik via Xbox) een probleem te hebben. Ze gooien je er steeds uit met de melding dat internet en alles werkt alleen de gameserver is niet bereikbaar. Ik op internet kijken, blijkt dat UpnP open zetten DE oplossing moet zijn. Niet dus, na veel bellen met hun klantenservice, geeft die uiteindelijk ook toe dat het probleem in de poorten van hun/de xperiabox (V8) zit. Er zijn heel veel mensen met dit probleem en er is NOG geen oplossing voor. Wanneer er een oplossing is weet niemand.

Nu word ik echt niet vrolijk als ik ongeveer om het kwartier de router moet resetten en dan weer opnieuw in moet loggen om weer te beginnen met spelen. Aangezien zij duidelijk beloven dat online gamen goed moet kunnen dan moeten ze nu naar mijn idee ook direct met een oplossing komen.

Ik hoop Dat jullie ons kunnen helpen. Het “grote logge lichaam” van KPN is te sterk voor ons alleen.

Vriendelijke groet Johan

Desired solution:

-Snelheid op nivo (dus in de buurt van de beloofde snelheid)
-Televisie zonder haperen.
-EN poorten van de Xperiabox en/of hun server open zodat onlinegamen inderdaad mogelijk is zonder haperen ed.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of