Complaint: paaltjes werken niet

user-190612 on 25 July 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vandaag gereisd met een Arriva trein tussen apeldoorn en zutphen. De treinreis was prima, maar op Zutphen werkte het in- en uitlog paaltje niet. Ik kon blijkbaar daar alleen inchecken. Vervolgens stond er nog een roze paaltje waar ik nog eens heb geprobeerd uit te checken, met als gevolg dat ik nu twee keer was ingecheckt bij iets wat ik niet wilde. Om de aansluiting van de bus te halen voor mijn afspraak heb ik daar dus met mijn ov-kaart ook eens ingecheckt
dit ging ook weer, weer ingecheckt weer geld eraf. Later ook die bus weer terug genomen, daar verliep in en uitchecken normaal. Terug op zutphen om weer terug te reizen kon ik daar weer alleen inchecken nu moest dat deze keer ook. Maar het punt is dus dat ik 4 keer achter elkaar incheck en heel veel geld zo betaal voor een reis die ik helemaal niet maak! Bij NS is het tenminste zo dat je 5 minuten later fatsoenlijk uitcheckt.. nu moet je ook maar die 5 minuten weer hebben. Maar hier een zeer ontevreden klant. Dit grapje kostte mij nu ruim 30 euro extra. Graag zou ik dan ook een schadevergoeding ontvangen. Op z’n minst de onkosten voor de reis die ik niet eens gemaakt heb. Is vast wel na te trekken op mijn ov-kaart.

Desired solution:

schade vergoeding voor de onkosten
dat is het belangrijkste
ik ben ook maar een student en ben niet zo rijk dat ik hatsa even 30/40 euro kan missen..

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of