Complaint: Ondanks mondelinge overeenstemming toch afgesloten

user-189314 on 26 July 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Factuur van Youphone moet zijn Euro 14,20, echter Euro 27,41 in rekening gebracht.
Gemaild en gebeld, klacht leek opgelost. Afgeschreven bedrag Euro 27,41 laten storneren en nieuwe factuur zou klaar staan in mijn Youphone om te betalen Euro 14,20. Na 5 dagen nog geen aangepaste factuur. Toen Email ontvangen dat volgende maand wordt verrekend.
Plotseling afgesloten, moet Euro 27,41 betalen, dus direct gedaan per Ideal.
Dag later nog niet binnen, kan 3 dagen duren. Nu vrijdag. Zaterdag/Zondag werkt Youphone niet dus even afwachten wanneer er weer gebeld kan worden.

Ook mijn vrouw had dit probleem, echter via Ideal Youhone betaald, opslag Euro 0,02 en Euro 0,50 voor betaling per Ideal. Wel dag later weer kunnen bellen.

Inmiddels 3 foute facturen ontvangen van ons beiden. Zoals het er nu uitziet is een controle iedere maand nodig en maken wij de voorfinanciering voor de fouten van Youphone.

Wij zijn erg ontevreden.

Desired solution:

Aansluiting en juiste facturen graag.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Youfone.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant krijgt het teveel in rekening gebrachte bedrag conform algemene voorwaarden terug op de volgende factuur. De blokkade is reeds verwijderd.

All complaints of