My complaint:
Wij hadden van 12 juli tot 22 juli een 8-persoonshuisje gehuurd bij de Eemhof. Nadat er zaterdag ,een dag na aankomst, gedoucht was kwam er een verschrikkelijke urinelucht uit de badkamer vandaan. Het leek wel of je een urinoir inliep. Dus deur dichthouden en die badkamer kon dus niet meer gebruikt worden. Zondag klacht ingediend bij de info bali en die zouden het doorgeven. Er is deze dag niets met deze klacht gedaan. Maandag het wederom gemeld en weer is er niks met de klacht gedaan. Dinsdag zelf maar gebeld naar het nummer van de technische dienst welke in de map stond met informatie. Nu werd er eindelijk acties ondernomen. Wij hebben de douche vanaf een woensdag weer kunnen gebruiken. Nou wil het geval dat wij een gehandicapte in ons gezelschap hadden die niet in de hoedanigheid was dat zij gebruik kon maken van de douche in het bad en dus al die dagen niet lekker in het huisje heeft kunnen douche. We hadden juist een huisje geboekt met een badkamer met douche.
Ik ben benieuwd hoe jullie ons tegemoet gaan komen voor alle ongemakken die dit veroorzaakt heeft.
Desired solution:
een vergoeding van de kosten!!hebben er ten slotte wel voor betaald.