My complaint:
Ik ben op zaterdag 20 juli op de Makro in Nuth geweest.
Hier stond een koel-vries combinatie die ik wil kopen.
Geen probleem denk je dan.
Product is uitverkocht.
Normaal kun je dan het demo model voor een gereduceerde prijs kopen echter, het domo model mag niet verkocht worden omdat het product in bestelling is en binnenkort binnen komt.
Onze naam en telefoon wordt genoteerd en er wordt beloofd dat we op de hoogte worden gehouden maar tevens krijgen we een telefoonnummer om zelf te kunnen informeren met het advies dit ook te doen omdat nog al eens vergeten wordt om de mensen te bellen.
Vrienden van ons gaan op woensdag 24 juli naar de Makro en informeren naar de koel-vries combinatie en krijgen te horen dat deze vrijdag binnen moet komen.
Op vrijdag 26 juli bel ik het opgegeven nummer (25 cent per min.) na 15 min krijg ik eindelijk iemand aan de lijn.
Hier krijg ik tijdens een zwamverhaal te horen dat het product inderdaad die dag binnen moet komen maar meer weten ze niet en verder weigert deze persoon om me door te verbinden.
Vervolgens ga ik om ongeveer 19:00 uur naar de Makro.
De koel-vries combinatie is niet binnen, men kan niet vertellen waarom niet en ik moet maar tevreden zijn met de uitleg dat ze deze vermoedelijk aankomende dinsdag opnieuw zullen bestellen.
Als alles goed gaat dan is deze volgende week vrijdag dan binnen.
Wordt er besteld ?????
Was er besteld ????
Komt er iets binnen ????
Krijgen we volgende week de zelfde procedure als deze week ???
Krijgen we deze procedure nog 1, 2, 3, 10, 100 of 1000 maal ????
Desired solution:
Op zijn minst duidelijke informatie.
Iemand voor niets laten terug komen, dan het demo model voor een goede prijs meegeven.
Huidige mening over Makro!
Ik niet weten, ik niet begrijpen, ik niet verstaan!!!!!!