Complaint: hotel overboekt

user-191043 on 28 July 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

we hebben via arke.nl een vakantie geboekt voor 10
dagen chersonissos in hotel Niki’s, eenmaal daar aangekomen bleek dat het hotel overboekt was en we werden overgeplaatst naar een ander hotel ( memory hotel), we hadden half pension betaald en we mochten geen gebruik maken van het ontbijt en de facilliteiten van hotel memory want daarvoor moesten we naar Niki’s hotel.
het ontbijt was heel slecht en we durfden er niet van te eten omdat we bang waren dat we er ziek van werden, en hebben dus zelf ontbijt gehaald in een supermarkt.
de hoteleigenaar wilde ons niet tegemoed komen en als we drinken aan de bar wilde bestellen werden we niet geholpen omdat we geklaagd hadden dat er een lekkage hadden op de badkamer van onze kamer.
even later is de ruzie vrij hoog opgelopen en de hostess wist ook niet meer wat ze eraan kon doen.
verder kregen we te horen dat we de laatste twee dagen weer naar een ander hotel
moesten omdat ook dit hotel overboekt was, dit hebben we dus niet geaccepteerd en we hebben voet bij stuk gehouden om te blijven waar we zaten.
na dat laatste geval werd onze kamer ook niet meer schoongemaakt, en aangezien het toiletpapier in de afvalbak gedeponeert moet worden was dit niet echt fris.
de service was ook niet echt vriendelijk, als ze al engels konden praten was het gebrekkig en bijna niet te verstaan, hier was dus ook geen land mee te bezeilen.
later kregen we te horen dat we een evt. compensatie zouden krijgen van 5% dus €65,-. hier zijn we natuurlijk niet mee akkoord gegaan want de kosten die we gemaakt hebben door de fout van arke is veel meer dan de €65,- die ze ons hadden aangeboden.

Desired solution:

een goede/ reële financiele compensatie
van minstens 20% van de vakantie en de kosten van het ontbijt terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant op 20 augustus 2013 een schriftelijke reactie gegeven. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of