Complaint: forse nabetaling

m.spijkerman on 12 November 2009 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

kreeg ook een vette nabetaling van nem !!of ik ff 971 euro wil bij betalen!!en mn maanderlijkse kosten voor gas en electriciteit zijn al 285 euro per mnd!!ben overgestapt van oxxio naar de nem (helaas)en nu lagen daar de fouten volgens nem!had gelukkig alle standen van oxxio nog en nu blijkt dat ik echt op een dubbele verbruik zit!!normaal was de stand electr rond de 3312 kwh en nu ineens 8284 betaal 2x zoveel!!!!!!heb ook aangetekende brieven gestuurd vele malen gebeld maar geen respons!!heb al 1x een deel betaalt van de 971 euro moet nu nog 2x over 320 boven de 285 euros betalen!!!!is wel een bedrag van 605 euros!!wie help mij??wat kan ik doen,dacht zelf om de laatste 2x niet te betalen en zeker over te stappen naar een ander maar dan betaal ik ook weer een boete van 75 euro!!vind men gek dat je niet rond kunt komen met zulke oplichters!!!!m.v.gr.m.s

Message from NLE

14 years ago - Beste m. Spijkerman, U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij persoonlijk contact met u op te nemen om een passende oplossing te bieden. Om u beter van dienst te zijn verzoek ik u, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl Wij zullen binnen 7 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from NLE

14 years ago - Beste M. Spijkerman, U heeft enige tijd geleden een bericht achtergelaten op dit forum. Klachtenoplossing.nl was op dat moment nog niet ingericht op het achterlaten van contactgegevens waardoor u niet traceerbaar bent in ons klantensysteem. Graag wenst de Nederlandse Energie Maatschappij uw klacht alsnog in behandeling te nemen en u een passende oplossing te bieden. Om uw van dienst te zijn vragen wij u alsnog, uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te mailen naar internetklantenservice@nlenergie.nl, daar wij uw gegevens nog niet hebben mogen ontvangen. Wij zullen, zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, binnen 5 dagen contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Het Internet Klantenservice Team Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by NLE

All complaints of