Complaint: Slechte ervaringen met selektvracht

user-129406 on 31 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn vrijdag thuis gekomen en vonden een briefje op de mat dat er een zending aangeboden is door Selektvracht. Betreft Qualitee.
Ook mijn buurvrouw, voor welke ik nu haar huis beheer en ook de post had deze besteld met ook dezelfde melding dat e.e.a. op de 24e was aangeboden. Op de kaart stond dat e.e.a. donderdag de 1e weer aangeboden zou worden zo ook voor de levering van de buurvrouw. Helaas werkte de procedure op de kaart niet (verzetten van levering) om deze op een afhaalpunt te laten afleveren of andere datum. Dit bleek voor de kaart van de buurvrouw ook niet te werken.
Dus ik maar bellen met SelektVracht. Wat blijkt het is aangegeven als geweigerd en wordt retour gestuurd (dit geldt ook voor de levering van de buurvrouw op 4 ). We hebben met selektvracht al veel gezeur gehad.
Maar mi is dit niet ons probleem. Dus maar bellen met ze.
E.e.a. uitgelegd en helaas ze kunnen er niets aan doen. Tja.. dat lijkt me niet aan de orde, zij zijn immers de transporteur. Dus weer enkele euro’s kwijt aan belkosten (aangezien service geld kost bij selektvracht). Gelukkig was de leverancier zo coulant weer het pakket te versturen.
Kreeg ik daarna na een mail (mosterd na enz..) dat ik het geweigerd had.
Wat een organisatie. De bezorger is mi niet geschikt om service te leveren en de organisatie is niet in staat dit te controleren. helaas hebben we al meerdere ervaringen met Selektvracht en helaas meestal vervelende.

Desired solution:

Vergoeding bel kosten algemeen
Schriftelijke excuses en vergoeding
Correcte verzorging in het vervolg ook vwb buren levering en mogelijkheid tot herplannen

All complaints of