Complaint: Geen bezorging….wel thuis…..

user-191690 on 31 July 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een pakketje besteld bij wehkamp en een retourtje aangemeld. Ik betaal voor de avondlevering bij wehkamp 1 euro meer zodat ze tussen 18.00 uur en 21.00 uur langskomen. Ik was vandaag om 17.20 uur thuis en de hele tijd ook thuisgebleven. Zie ik nu op de website staan van Wehkamp dat Selektvracht zegt dat ik niet thuis was en dat het morgen weer aangeboden wordt. Moet ik morgen weer een uur eerder van mijn werk vertrekken…. dure grap zo. Tevens had de bezorger GEEN briefje in mijn brievenbus gedaan. Ik ga er dus vanuit dat de bezorger gewoon helemaal niet langsgekomen is. Daarnaast vind ik het ook raar dat wanneer een bezorgdienst bezorgd tot 21.00 uur deze ook tot deze tijd telefonisch bereikbaar moet zijn…niet dus tot 17.00 uur.Dit is al de zoveelste keer dat dit gebeurd. Tenslotte woon ik in een mega galerij flat…en kan ik niet geloven dat een van mijn buren ook niet thuis zo zijn……

Desired solution:

Dat morgen mijn pakket wordt aangeleverd en de retour ook aangenomen wordt. Ik verwacht dat de bezorger tussen 18.00 uur en 21.00 uur langskomt en wanneer dit niet gebeurd. Selektvracht mij compensatie geeft voor de verzendkosten die ik bij wehkamp heb moeten betalen alsmede compensatie voor mijn 2 vrije uren die ik heb moeten opnemen van mijn werk.

All complaints of