Complaint: Reclame eindelijk weer eens ontvangen zit de reclame vol schuren

user-191743 on 01 August 2013 about Netwerk vsp in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

krijg de eerst een paar weken geen reclame en dan ga je voor de zoveelste keer maar weer een klacht indienen . nu krijg je eindelijk weer reclame zit het Plastic en de reclame folders vol met schuren . ben er nu wel klaar mee
ik we zullen met zijn allen netwerk vsp moeten boycoten
dit is niet normaal . ik nodig iedereen uit oom een brief te schijven naar de gemeenten en dat de gemeente daar wat aan gaat doen

Desired solution:

kijk naar mijn klacht ten eerste
ik heb al bijna 2 weken geleede gevraagt of de cordinator die de vrandwoordelijke is om mij terug te bellen maar is veelte leu daar voor dus ik vraag daar voor ook zijn ondslag daar voor aan en een Excuusbrief ben ook al bezig om andre bedrijven intelichten zoals kruidvat en expert maar daar horen jullie zelf wel van en ik hoop dat jullie wel iseen keer jullie ogen open doen en gaan werken

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Netwerk vsp about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Netwerk vsp

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Netwerk vsp posted

Responded on 01 August 2013 at 09:51

dit is weer een standaart bericht ik eis en gesprek met de vrandwordelijke ik ga veder met bedrijven een spreken en aanbevelen dat jullie niet tevetrouwen zijn ik eis nog steeds en Excuusbrief en geen standaart brief deze bericht gaat ook naar de regio krand en naar de gemeente houten ik zal er alles aan doen om de vrandwordelijke tepaken en laaten ondslaan en dan bedoel ik vooral die persoon op kantoor

zeker geen vriendelijke groeten heer kortekaas

en ik wacht nog steets op de telfoontje van de vrandwoordelijke Coördinator die over de gemeente houten gaat
en deze klacht is zekker verre weg van opgelost

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Netwerk vsp

Message from Netwerk vsp

11 years ago - Geachte heer Kortekaas, Bedankt voor uw feedback. Inmiddels is er contact met u opgenomen en gaan wij er van uit dat u de folderpakketten weer gaat ontvangen. Met vriendelijke groet, Consumenten Service

Netwerk vsp

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij hebben de bezorgerscoördinator op de hoogte gebracht en wij kunnen u mededelen dat de bezorger wordt vervangen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Consumenten Service.

All complaints of