Complaint: Onterechte afsluiting

user-191771 on 01 August 2013 about Youfone.nl in category Alles-in-1, Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na mij vorige maand aangemeld te hebben bij Youfone kwam ik zojuist tot de ontdekking dat mijn telefoonverbinding weg is. Ik kan niet meer gebeld worden of zelf bellen. Ik heb geen wijziging aangebracht in mijn abonnement en mijn telefoonrekening wordt automatisch geincasseerd (wat nog niet gebeurd is, rekeningnummer heb ik nagekeken en die klopt). Ik zit nu dus plotseling zonder telefoon, hier wordt NIETS over gecommuniceerd en ik vind het echt heel erg vervelend. Er is geen aanleiding om een nieuwe klant af te sluiten. Wanneer ik in mijn overzicht kijk staat er ook enkel nog mijn databundel, geen bel of smsbundels. Ik heb hier zelf geen wijzigingen in aangebracht.
Ik ga daarom ook zeker geen kosten betalen voor het heraansluiten, aangezien ik hier geen aandeel in gehad heb.

Desired solution:

Ik wil dat ik per DIRECT terug aangesloten wordt en ik wil een duidelijke persoonlijke verklaring waarom zo slordig omgegaan wordt met (nieuwe) klanten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Youfone.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Youfone.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Youfone.nl

Youfone.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Er zit geen blokkade op de simkaart van de klant. Gevraagd of dit op meerdere plekken is en of er een kruistest gedaan kan worden. Indien nodig contact opnemen met de klantenservice. Bij de lopende kosten staat enkel het verbruik van de lopende maand. Onder het kopje abonnement kan de klant het abonnement terug vinden.

All complaints of