Complaint: Seetickets geeft geen service en vraagt daar de hoofdprijs voor

user-191938 on 02 August 2013 about Seetickets.nl in category Kaartenverkoop

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op zaterdag 20 juli probeerde ik twee kaarten voor Kraftwerk te bestellen via het 0900 nummer van see tickets à 0,45@€ per minuut. Ik kreeg iets voor 10:00 een medewerker aan de lijn maar die kon mij niet helpen. Hij verwees mij door naar de website. Hier kon ik uiteindelijk bestellen maar het IDEAL schermpje opende zich niet waardoor ik niet kon betalen. Ik belde daarom met het 0900 nummer en moest 28 minuten a 0,45 cent per minuut wachten voordat ik een medewerker te spreken kreeg. Zij vertelde mij dat zij niks kon doen om de betaling alsnog goed te verwerken. Ik kon alleen maar wachten totdat mijn bestelling geannuleerd zou worden en dan proberen om opnieuw te boeken. Je zou voor 0,45 cent per minuut toch een betere service verwachten.

Service en transactiekosten tot daaraan toe maar nog eens €18,90 bovenop een concertkaartje van ongeveer €52,- gaat echt te ver!

Desired solution:

Het terugbetalen van de gemaakte telefoonkosten a €18,90 en verbetering van het bestelproces.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Seetickets.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Seetickets.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Seetickets.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Seetickets.nl posted

Responded on 12 August 2013 at 09:56

Seetickets vindt dat zij de klacht opgelost hebben maar zij hebben mij nog steeds niet de onnodig gemaakte telefoonkosten terug betaald. Kennelijk moet ik mij gaan wenden tot consumentenorganisaties om de praktijken van dit bedrijf aan de kaak te stellen. Ik ben gezien de meldingen op klacht.nl niet de enige die hier tegenaan loopt.

Seetickets.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant heeft via e-mail een antwoord gehad.

All complaints of