Complaint: Al 4 dagen GEEN internet! 1e ticketnr:0987390-2e ticketnr:3464803

user-191994 on 02 August 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

-al 4 dagen geen internet en tv
– melding van storing op 29-07-2013 doorgegeven.. maar monteur gaat pas op 01-08-2013 naar de storing kijken!!! Grrrrrrrr
-Ben door de monteur niet terug gebeld!
-Er wordt mij GEEN financiële compensatie aangeboden!
-Er wordt op mijn postcode GEEN melding van een algemene storing weergegeven ook al is deze storing algemeen/complex EN langdurig! (4e dag)!
-Onduidelijk taalgebruik en onbeschoft gedrag van de laatste contactpersoon ( nadat ik hem vertelde dat ik hem niet goed versta gooit hij de telefoon op de haak)!
-Je word niet op de hoogte gebracht van de situatie!
Met al een schofterige behandeling en ik eis excuses!

Desired solution:

-eerlijkheid, snellere service en oplossing en nakoming van beloftes!
-Op de hoogte worden gebracht!
-financiële tegemoetkoming, ( verwacht min een maand niet te hoeven betalen)!
-kan niet internet bankieren , ( dus kan geen rekeningen betalen)!!! De schade moet door jullie vergoed worden!
EXCUSES voor schofterige behandeling!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

All complaints of