My complaint:
-al 4 dagen geen internet en tv
– melding van storing op 29-07-2013 doorgegeven.. maar monteur gaat pas op 01-08-2013 naar de storing kijken!!! Grrrrrrrr
-Ben door de monteur niet terug gebeld!
-Er wordt mij GEEN financiële compensatie aangeboden!
-Er wordt op mijn postcode GEEN melding van een algemene storing weergegeven ook al is deze storing algemeen/complex EN langdurig! (4e dag)!
-Onduidelijk taalgebruik en onbeschoft gedrag van de laatste contactpersoon ( nadat ik hem vertelde dat ik hem niet goed versta gooit hij de telefoon op de haak)!
-Je word niet op de hoogte gebracht van de situatie!
Met al een schofterige behandeling en ik eis excuses!
Desired solution:
-eerlijkheid, snellere service en oplossing en nakoming van beloftes!
-Op de hoogte worden gebracht!
-financiële tegemoetkoming, ( verwacht min een maand niet te hoeven betalen)!
-kan niet internet bankieren , ( dus kan geen rekeningen betalen)!!! De schade moet door jullie vergoed worden!
EXCUSES voor schofterige behandeling!