Complaint: Dolce Gusto is defect na nog geen half jaar gebruik

mirjamco on 02 August 2013 about Krups in category Koffie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het klepje waar je de dolce gusto capsules in dient te doen werkt niet meer: soms zit deze zodanig vast, dat ik em niet meer open of dicht krijg. daar is bij gekomen dat nu ook de capsule niet meer wordt doorgeprikt waardoor er geen koffie vrijkomt en het apparaat dus niet meer functioneert. Dit is wel erg snel na nog geen half jaar (weinig gebruikt en zorgvuldig mee omgegaan). Blokker heeft geen service gegeven: zij geven aan alleen een originele aankoopbon te willen zien alvorens iets met de klacht te doen. Dit terwijl er met mijn pinbetaling zo achterhaald kan worden welke aankoop ik gedaan heb. Dit zie ik als een stukje onwil, terwijl het een stukje service is die ze nalaten. Na telefonisch contact met Dolce Gusto zelf, is er aangegeven dat via deze weg alsnog de klacht behandeld zal worden en het apparaat gerepareerd zal worden. Bij deze 🙂

Desired solution:

Reparatie waardoor het apparaat doet wat hij moet doen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Krups

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Krups to pickup complaint

All complaints of